Трите правила на ефективен фитнес - прочети и спазвай - 24novini.bg

Трите правила на ефективен фитнес - прочети и спазвай

Три са правилата за ефективен фитнес: трениране, хранене, почивка Три са правилата за ефективен фитнес: трениране, хранене, почивка
29.12.2017 | 04:15
(0 гласа)

Как да покачим мускулна маса? Какво значи добра тренировка? Само фитнес стига ли, за да се отървем от мазнините и да стегнем тялото си? А за да създадем още мускулна тъкан!?

Всеки търси нещо митично, някаква магия и лесен път. Но, няма! Ако беше лесно, по улиците нямаше да можем да се разминаваме от мускули, пише сайтът trenirai.bg.

Ето три съвета, които са азбуката за правилен фитнес и оформяне на мускули:

1. ТРЕНИРАЙ базово!

Съжалявам, но мускулна маса с машини не се качва. Има няколко упражнения, които стоят в основата на всичко и те се знаят от 100 години. Клек, мъртва тяга, лег, набиране, раменни преси и кофички. Това са упражненията, които товарят цели мускулни зони. Без тях няма да има никакъв ефект.

Ако не сте ги правили, започнете бавно и полека. С малко тежести! Повишаването на тежестите става съвсем плавно.

2. ЯЖ здраво!

Въпреки, че е модерно да се приемат хранителни добавки за какво ли не, то без здрава и истинска храна няма да мине: месо (пиле, риба, телешко, свинско), яйца, мляко, извара, картофи, ориз, овесени ядки, полодове и зеленчуци. Едва след това идват и добавките, но не е задължително.

Засечете колко калории приемате средно дневно и увеличете с 15-20%. След това ги разбийте на 30% белтъчини, 50% въглехидрати и 20% мазнини. Не е нужно да ставате математици, но ако не знаете какво поемате и колко ви трябва, то целият труд в залата отива на вятъра.

3. ПОЧИВАЙ добре!

Част от добрия фитнес е добрата почивка между тренировките. Нека тренировъчните дни да бъдат не повече от 3 пъти седмично с минимум един почивен ден след всяка тренировка.

Ето тук идват най-големите спорове. Как така, ами няма ли да ми спаднат мускулите, питат мъжете. Малко ми е натоварването, жалват се някои жени… Но това са фактите - без почивка, няма ефект от тренировките.

Накрая да обобщим:
Тренирайте, за да станете по-силни!
Яжте, за да обезпечите тренировките си енергийно!
Почивайте, за да създадете мускулната си маса!

0
0
0
s2smodern
Чуй новините
Харесай ни във Фейсбук

Горещи теми

Нагоре...