Наклон с тежести встрани и други женски грешки във фитнеса - 24novini.bg

Наклон с тежести встрани и други женски грешки във фитнеса

Жените грешат, като отказват да вдигат тежести Жените грешат, като отказват да вдигат тежести
29.12.2017 | 07:48
(0 гласа)

Ето кои са най-често срещаните грешки, които жените правят във фитнеса, според сайта bodyconstructor.com

 

1. Ежедневно изпълнение на едни и същи упражнения
Ако тренирате всеки ден или много често, вие не оставяте време на мускулите си да се възстановят, т.е. те няма да станат по-оформени. Всяка мускулна група има нужда от 48 часа почивка и не повече от 2-3 пъти седмично тренировка.

2. Страх от тежестите
Жените вярват все още в мита, че ако вдигат тежести, ще станат едри. Може и да свалите подкожни мазнини, но какво ли ще се покаже под тях!? Силовата тренировка помага на жените да се сдобият със секси рамена и ръце, стегнати бедра, повдигнато дупе, плосък корем и цялостна привлекателна визия. Мускулната тъкан е „лакома” - колкото повече мускули имате, толкова повече калории горите. Ако усилено работите с тежести, можете да приемате повече калории с храненето. И да подобрите плътността на костите си.

3. Ограничаване на водата
По време на физически упражнения се потим и губим много течности. Ако не сме достатъчно хидратирани, умората ще настъпи доста по-бързо. Освен това водата отмива натрупаните токсини, а това води до здрави стави и ускорява метаболизма, облекчава умората и предотвратява виене на свят от дехидратация на организма.

4. Кардио  и пак кардио..
Прекалено честите и дълги кардио тренировки повишават нивата на кортизола в тялото, това разрушава мускулната тъкан и в резултат се забавя метаболизмът. Достатъчни са 3-4 кардио сесии по 30-40 минути всяка в седмицата. Не повече.

5. Претрениране на коремните мускули с цел намаляне на обиколката на талията
В залата много жени усърдно правят коремни преси, наклони с дъмбели встрани, повдигане на краката, усуквания и всякакви други упражнения за коремната мускулатура. Явно все още вярват, че могат да намалят обиколката на талията си с десетки повторения. Обаче не е възможно да се намали подкожният слой мазнини на корема само с коремни преси. Сами по себе си коремните преси няма да ви отърват от мазнините по корема, а трябва да се следва здравословна диета и да се прави кардио в оптимален обем. Тренировката за коремната мускулатура трябва да е най-много 2-3 пъти седмично, за да придобиете секси външен вид, когато се отървете от мазнините.

6. Страх ви е да се изпотите!?
Тази точка едва ли се нуждае от коментар. Ами на фитнес сте! Ако не се потите, какво постигате?

7. Отказ от следтрнировъчен прием на протеин
Тази грешка отново се прави както от мъжете, така и от жените. Как смятате, че ще се възстановите веднага след тежка тренировка!? В повечето зали предлагат протеинови коктейли. Трябвя дя приемате количества протеин, въглехидрати, мазнини и други след тренировката, попитайте диетолог.

8. Наклони с тежест встрани
Да, точно така дами. Виждам, че доста момичета изпълняват странични наклони с дъмбели и гири в страни. Проблемът тук е, че може да постигнете единствено обратния на така желания от вас ефект - да си разширите талията. Забравете за страничните наклони.

0
0
0
s2smodern
Харесай ни във Фейсбук

Горещи теми

Абонирай се за нашия Youtube канал
Нагоре...