Релеф на корем - ето как се тренира - 24novini.bg

Релеф на корем - ето как се тренира

За стегнати коремни мускули има специални тренировки За стегнати коремни мускули има специални тренировки
15.12.2017 | 01:57
(0 гласа)

За да имате релефна коремна преса, освен че трябва да се постараете много с тренировката на корема, на първо място е хранителният ви режим и кардио тренировката ви, съветва fitnesbg.com

Ако тези неща при вас са вече на ниво, ето ви един вариант на тренировка за корема с акцент на долната му част. Тъй като това е най-слабата част на почти всеки трениращ, без значение стажа и опита му.

Упражнение 1: Повдигане на краката от висилка - 15 повторения

Упражнение 2: Повдигане краката от лежанка - 15 повторения

Упражнение 3: Повдигане краката от вис - 15 повторения

Упражнение 4: Усукване с щанга на раменете - 15 повторения

Тези упражнения се изпълняват 4 пъти без почивка между тях. След като се завърши целия кръг, се почива 45 секунди и се започва новия.

Видео на тренировката ТУК

0
0
0
s2smodern
Харесай ни във Фейсбук
Чуй новините

Горещи теми

Абонирай се за нашия Youtube канал
Нагоре...