Фитнес за начинащи: флашинг метод за оформяне на мускули - 24novini.bg

Фитнес за начинащи: флашинг метод за оформяне на мускули

Флашинг методът помага за оформяне на мускулите Флашинг методът помага за оформяне на мускулите
09.12.2017 | 21:53
(0 гласа)

Флашинг е тренировъчен метод, който управлява потока на кръвта към желаните мускули. Терминът идва от английската дума „flashing“ (пламване) заради усещанията, които изпитва трениращият – напомпване, затопляне и изгаряне.

Флашинг ефектът се постига с увеличаване на броя на упражненията и сериите, които ангажират различните части на отделна мускулна група или няколко близко разположени мускула. Флашинг се изпълнява с възможно най-малко почивки. Упражненията за тренираната мускулна група или комплекс близки мускули трябва да се изпълняват едно след друго от началото до края без големи паузш за обилно кръвоснабдяване. Редуват се и се комбинират така, че да разсейват кръвта в най-малко зони.

Флашинг тренировъчният метод, базиран на кръвонапълването, е изграден на принципа на изолацията, която стимулира растежа на мускулната тъкан. Подходящ е както за напреднали фитнес маниаци, така и за начинаещи.

При флашинг се използват различни методи за увеличаване на кръвоснабдяването в една, две или повече мускулни групи, които се зареждат с кръв от едни и същи артерии – двойни и тройни серии, суперсерии и т.н.

Задържането на кръвта подобрява захранването на мускулатурата непосредствено след тренировката и стимулира капиляризацията (образуване на нови кръвоносни съдове в натоварените мускули) в дългосрочен план.

Флашинг методът издува мускулните клетки и заобикалящата ги тъкан в мускулните снопове при това ефектът се запазва часове след тренировката.

Много е важно при използване на флашинг метода да се контролира натоварването с тежести и да не се допуска прекалено обременяване на мускулите с млечна киселина и така да се стигне до претрениране.

0
0
0
s2smodern
Харесай ни във Фейсбук

Горещи теми

Абонирай се за нашия Youtube канал
Нагоре...