Деница Сачева: Реформа не се прави от маркетингови политици

Препоръчваме

Поскъпването на храните е с 2,5% в сравнение с миналата година

Цените на хранителните продукти бавно и без много шум продължават да вървят нагоре. За последната седмица се...

Зам.-министър Ренета Колева участва във форум за бъдещето на водородната икономика

България има ясно изразена дългосрочна амбиция за увеличаване на дела на възобновяемите енергийни източници в енергийния микс,...

Заради уран: Ограничава се ползването на вода за пиене в Харманли

Ограничава се ползването на питейна вода в Харманли и селата Надежден и Остър камък в общината заради...

„Продължаваме да имаме политици, които са в Народното събрание, без да знаят защо са там. Без да знаят какво е политиката, продължават да се занимават с маркетинг, с разделителни линии. Самоопределят се като добри и почтени, определят другите като лоши, без да разбират, че в политиката няма черно и бяло, а трябва да се търси общото сечение за постигане на обществени цели. Не е идеята да унищожиш този, който мисли различно от теб, а да намериш баланс на различни видове интереси и гледни точки, за да се намери решението, което е общественополезно“. 

Това каза пред БНР депутатът от ГЕРБ Деница Сачева. 

И допълни, че усилията за борбата срещу корупцията са непрекъснат процес и че корупция се бори със закони и със здрави и устойчиви институции, които да осигуряват спазването им. 

„Непрекъснатото създаване и закриване на органи за борба с корупцията на практика я пази и разрушава държавността. Непрекъснатото рушене на авторитета и на доверието в държавните институции – също. Част от причините за политическата нестабилност у нас се дължат и на това, че по време на правителствата на ГЕРБ беше нанесен сериозен удар на олигарси, които днес са извън страната, но продължават да оказват задкулисно влияние, включително и чрез политически субекти“. 

Що се отнася до НПК, според нея, там се работи с маркетингови подходи. 

Тя подчерта, че една реформа се отнася до структура, до институции, до закони, до процеси, а не се отнася до една определена личност, която и да е тя. 

„Разделението на статукво и на реформатори не е приемливо и е поредната мараня, която се прави, за да се замаскират реалните проблеми на хората. Кой е статукво и кой е реформатор? Не смятам, че някой в България мисли Бойко Рашков за символ на промяната. Какви точно реформи сме чули да правят досега хората, които сме чули да наричат себе си реформатори? Реформа не може да се прави от никой словоблудец или от политик, продукт на маркетинг. Тя може да се извърши само от политици, които познават системите, процесите, законите, имат достатъчно опит, за да могат да предлагат конкретни решения. На тези избори хората ще гласуват за политици, на които вярват, че ще им свършат работата, на които вярват, че ще съставят правителство, ще приемат нужните промени в законодателството, ще отпушат реализацията на проекти и програми, ще направят държавата по-стабилна. Времето на експериментите приключи“. 

- Реклама -
- Реклама -
Последни новини

Поскъпването на храните е с 2,5% в сравнение с миналата година

Цените на хранителните продукти бавно и без много шум продължават да вървят нагоре. За последната седмица се...

Зам.-министър Ренета Колева участва във форум за бъдещето на водородната икономика

България има ясно изразена дългосрочна амбиция за увеличаване на дела на възобновяемите енергийни източници в енергийния микс, в това число на водород...

Заради уран: Ограничава се ползването на вода за пиене в Харманли

Ограничава се ползването на питейна вода в Харманли и селата Надежден и Остър камък в общината заради установени отклонения в качеството ѝ,...

Промените, носени от новия закон за етажна собственост

Дали гарантират тези цели - не бих казал, че мога да потвърдя отсега, но върху този законопроект беше работено близо 5 години....

Падналото от втория етаж на училище дете не помни какво се е случило

Ученичка от шести клас в хасковското училище „Климент Охридски“ падна от прозорец на втория етаж. Момичето е настанено в...
- Реклама -

Още публикации

- Реклама -